patiekalu-receptai.lt - patiekalai, maisto patiekalų receptai su nuotraukomis, patiekalų ingredientai, sudėtinės dalys, aprašymai, naujausi patiekalų receptai.

Jūros ešerys su daržovėmis

juros eserys su darzovemis Mums reikės:
700 g jūros ešerio filė
1 kiaušinio trynio
2 valg. š. grietinės
druskos, maltų baltųjų pipirų

Ruba.lt - vyriški marškiniai, megztiniai internetu, išpardavimas
Gaminame. Jūros ešerys su daržovėmis
Jūros ešerio filė pabarstome druska, pipirais ir apšlakstome citrinos sultimis. Cukiniją, morką supjaustome šiaudeliais, porą – žiedais ir viską apkepiname nedideliame kiekyje aliejaus. Suberiame šaldytus žirnelius, pabarstome druska  ir viską kartu dar pakepiname 2 min.juros eserys su darzovemis 1
Apkepintas daržoves sudedame į kepimo formą, ant jų sudedame jūros ešerio filė. Ant žuvies išdėliojame nedidelius gabaliukus sviesto ir užpilame puse kiekio sultinio ir vyno.juros eserys su darzovemis 2
Dedame įkaitintą orkaitę ir kepame 220 laipsnių temperatūroje 15 min.
Kol kepa žuvis, pasigaminame padažą: likusį sultinį, vyną supilame į puodą, pakaitiname apie 5 min. ir nuimame nuo ugnies. Kiaušinio trynį išplakame su grietine ir sumaišome su vynu ir sultiniu. Gautu padažu užpilame jūros ešerį su daržovėmis, pabarstome tarkuotu sūriu ir dar pakepame apie 12-15 min. Jūros ešerys su daržovėmis patiekiamas su virtomis bulvėmis arba bulvių koše. Skanaus.

Komentarai

Patiko receptas ar straipsnis? Nepatiko? Palikite savo komentarą.

Jūsų vardas *
Jūsų el.paštas (nerodomas viešai)*
Tekstas *
Šypsena Juokas Liudesys Mirktelti Myliu Nelaiko nervai Nesamone
Saugos kodas (skaičiai paveikslėlyje)*

Atsitiktiniai receptai su nuotraukomis

zuvies tefteliai
Žuvies tefteliai
Žuvies tefteliai. Starkio ar lydekos smulkintos filė ir žalumynų tefteliai, virti buljone.
uzkeptas karpis
Užkeptas karpis
Užkeptas karpis su svogūnais, fermentiniu sūriu ir bulvėmis.
zuvies blyneliai
Žuvies blyneliai
Labai skanūs, greitai ir lengvai paruošiami žuvies blyneliai. Ypač populiarus patiekalas.
lasisos iesmukai su mangu salsa
Lašišos iešmukai su mangų salsa

Ekstra nuorodos

Populiariausi receptai su nuotraukomis

Verta žinoti

• Sukietėjusius lietinius pašildykite garuose ir jie vėl bus kaip švieži.
  • Jeigu varškė labai rūgšti, užpilkite ją šviežiu pienu, išmaišykite ir palikite valandai. Vėliau perkoškite, kad nuvarvėtų pienas ir varškė taps švelni ir skani.
  • Nuvalytą, nuplautą ir susmulkintą salierą, cikoriją, obuolį, kriaušę ir pievagrybius tuoj pat pašlakstykite citrinos sultimis, kad nepatamsėtų.
  • Atpjauta svogūno puselė neišdžiūs, jei prieš dedami į šaldytuvą, patepsite ją sviestu ir padėsite ant druska pabarstytos lėkštutės.
  • Jeigu tešloje yra per daug cukraus, tai kepiniai greit paruduoja ir apdega.
  • Norėdami pagerinti barščių ar kitų patiekalų su burokėliais skonį, pirmiausia juos patroškinkite, o svogūnus bei kitas prieskonines daržoves pakepinkite riebaluose.
  • Kepami obuoliai ir kriaušės praras mažiau sulčių, jei prieš kepimą palaikysite juos 1-2 min. karštame vandenyje.
  • Veršienos kepsniai greitai sudžiūva, todėl prieš kepant patartina juos aptepti aliejumi.

Konservavimas, marinavimas, rauginimas

Gėrimai, kokteiliai

Naujausi komentarai

Viktorija
ir varskes kukuliai tokie grazus kaip pas jus nesigavo Liūdesys niekaip man tie tryniai nepabalo, ir skystoka varske buvo, rankom lypdyt nepavyko, saukstu bokstus dariau Juokas
Perskaiciau Daivos komentara, todel i varske dar ivariau sutirstinto pieno ir suplakiau mase su blenderiu, kokosai tikrai netrugdo. Ziubsnelis vanilinio cukraus, be to krakmolo dejau, 3 saukstus nugriebtus, gavosi svelni kvapni varskes mase. Teslos mixo nekeiciau... tik i glaju vietoj cukraus ir pieno dejau grietinele ir likusi sutirstinta piena, kad neprazutu saldytuve, glajaus gavosi laaabai daug, todel pyragas paskendo Juokas, i varskes kukulius idejau karameles(rududu) as jos i visus kepinius dedu Šypsena zodziu sitas receptas su biskuciu mano nuklydimo gavosi liux, labai, laaabai grazus pyragas, pagal mano skoni Juokas
Karolina
Pirmą kartą bandėm su mama. Aš tik perkišinėjau. Antrą kartą dariau pati viską. Iš pradžių tešla buvo plyštanti, bet pridėjau daugiau miltų ir tada viskas gerai, ir skanu, nesunku. Labai patiko Šypsena Tėčiui gimtadienio proga iškepiau Šypsena niam
Monika
Sveikos, norejau paklausti jusu nuomones, ar man gautusi ceburekas jei vietoj sodos ideciau kepimo milteliu? Gyvenu siuo metu anglijoj ir cia nerandu tokio produkto kaip soda Liūdesys
Sim
Gavosi labai skaniai, stebino skonių įvairovė, tiesiog pasaka Šypsena