patiekalu-receptai.lt - patiekalai, maisto patiekalų receptai su nuotraukomis, patiekalų ingredientai, sudėtinės dalys, aprašymai, naujausi patiekalų receptai.

Užkepta lašiša

pundelio petražolių
drusko, pipirų

Gaminame. Užkepta lašiša
Lašišos filė supjaustome į 4-6 gabaliukus, pabarstome druska, pipirais. Migdolus užpilame verdančiu vandeniu, palaikome 10 min., po to nulupame odelę. Su peiliu padarome migdolų drožles. Petražoles susmulkiname. Susmulkintų petražolių ir migdolų drožlių turi būti maždaug po 2 valg. šaukštus. Fermentinį sūrį sutarkuojame stambia trintuve. Kepimo skardą ištepame sviestu. Sviesto likučiais patepame lašišos gabaliukus ir sudedame juos į skardą. Lašišos gabaliukus apibarstome tarkuotu sūriu, smulkintomis petražolėmis ir migdolų drožlėmis. Dedame į įkaitintą orkaitę ir kepame 20-25 min. 190 laipsnių temperatūroje. Užkepta lašiša jau paruošta. Gero apetito.

Komentarai

2010-01-19
Kests
Nu vsiuo, varau į kriautuvę žvejot :-))

Patiko receptas ar straipsnis? Nepatiko? Palikite savo komentarą.

Jūsų vardas *
Jūsų el.paštas (nerodomas viešai)*
Tekstas *
Šypsena Juokas Liudesys Mirktelti Myliu Nelaiko nervai Nesamone
Saugos kodas (skaičiai paveikslėlyje)*

Atsitiktiniai receptai su nuotraukomis

dorados idarytos darzovemis
Dorados įdarytos daržovėmis
Dorados įdarytos daržovėmis. Orkaitėje keptos dorados įdarytos kepintais svogūnais, imbieru, paprika.
virta lasisa su darzovemis
Virta lašiša su daržovėmis
Virta lašiša su daržovėmis. Lašiša su morkomis, svogūnais, salierų stiebais bei citrinomis.
juros eserys su darzovemis
Jūros ešerys su daržovėmis
Jūros ešerys su daržovėmis. Orkaitėje kepta jūros ešerio filė su daržovėmis ir vyno padažu. Receptas su nuotraukomis.
lasisa pomidoru padaze
Lašiša pomidorų padaže
Lašiša pomidorų padaže. Orkaitėje kepta lašišos filė su kepintų pomidorų ir žalumynų padažu.

Ekstra nuorodos

Populiariausi receptai su nuotraukomis

Verta žinoti

• Kad kepamas kalakutas iš visų pusių vienodai iškeptų, o iškepęs gražiai atrodytų, paukščio kojas ir sparnus prieš kepant pritvirtinkite prie kūno.
  • Verdama žuvis nesutrupės, jei į vandenį, kuriame ji verda, įpilsite šaukštą acto.
  • Vanduo į visus troškinamus patiekalus pilamas ne šaltas, o tiktai verdantis.
  • Kepamos bulvės bus trapios ir labai skanios, jei jas supjaustytas apvoliosite miltuose.
  • Specifinis avienos kvapas išnyks, jei prieš gamindami ją patepsite garstyčiomis.
  • Persikų odelę lengvai nulupsite - jei juos trumpam panardinsite į verdantį vandenį, o paskui į šaltą.
  • Pertrinta daržovių sriuba bus skanesnė, jeigu, baigiant jai virti, įpilsite grietinėlės arba įdėsite sviesto.
  • Norint iš citrinos išspausti daugiau sulčių, kelioms minutėms pamerkite į karštą vandenį.

Konservavimas, marinavimas, rauginimas

Jurida
Aciu labai jums uz recepta, maniskis sake prosta Atas Šypsena Juokas
Algiukas
Apvolioju dziuveseliuose, paskui formuoju. Nededu nei miltu nei krakmolo. Skonis naturalus. Receptas geras.
Rima
Isbandziau, labai skanu gaunasi, aciu uz recepta.
Monika
Skanu. Ši sriuba labai tiršta ir skalsi. Su vyru paėmėm pietų į darbą, tai nereikėjo antro patiekalo, vien sriubos pavalgėm. Sotu.
Laura
Labai skanus agurkurkeliai. Tik as anksciau kai gamindavau marinate nevirdavau agurku o stiklainiuose agurkus uzpildavau ir tada pasterizuodavau. Bet cia dar geriau laiko sutaupymas Šypsena